Így segített a foodpanda 2021-ben
A Karácsony a szeretet és a család ünnepe, de ugyanúgy szól a másokról való gondoskodásról is. Ilyenkor azok is megkeresik a lehetőséget arra, hogy valami jót tegyenek, akiknek erre év közben nincs alkalmuk. A foodpanda felelős nagyvállalatként azon dolgozik, hogy egész évben tegyen a közösségekért és a környezetért. Az ünnepek közeledtével számot vetettünk arról, hogy idén milyen társadalmi célú tevékenységekben vettünk részt.
A foodpanda életében régóta fontos szerepet tölt be a társadalom szempontjából fontos ügyek felkarolása és a környezetünk védelme. Mindezért pedig egész évben igyekszünk tenni a rendelkezésünkre álló eszközökkel.
Közös erővel az alapítványok támogatásáért
A társadalmi célú tevékenységünk egyik fontos eleme, hogy a foodpanda már több, mint három éve biztosít felületén adakozási lehetőséget ma már összesen hét alapítvány részére. Az adakozók a vállalat felületén egy virtuális étlapról választva kedvük szerinti csomaggal és összeggel járulhatnak hozzá az egyes alapítványok működéséhez. Büszkék vagyunk arra, hogy megrendelőink idén összesen több, mint 5,7 millió Forinttal járultak hozzá a platformon keresztül az Élelmiszerbank Egyesület, a MyForest Alapítvány, a Magyar Vöröskereszt, a Mosoly Alapítvány, az Ökológiai Művelődés Alapítvány, a Vigyél Haza! Alapítvány, valamint a Ronald Házak munkájához. Decemberben ráadásul egy nem mindennapi akciót indítottunk útjára: a foodpandán keresztül érkező adományok esetében a hónap végén megduplázzuk a felajánlott összegeket.
Karbonsemlegesség és fenntartható gasztronómia
Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a foodpanda már 2020. január elseje óta 100%-ban karbonsemleges cégként működik. Mindez pedig átfogóan érinti a cég folyamatait: legyen szó az országos központok energiafogyasztásáról, a kollégák munkába járásáról, magáról a házhozszállításról vagy a foodpandán keresztül megrendelt ételek csomagolásáról, a cég minden tekintetben semlegesíti ökológiai lábnyomát. Ráadásul a fenntartható gasztronómia jegyében idén először egy új kezdeményezésben is részt vettünk: csatlakoztunk a Felelős Gasztrohős díjhoz, amely a vendéglátóhelyek környezetvédelem, innováció és társadalmi felelősségvállalás terén elért eredményeit díjazta.
Kiállunk a foodpanda értékei mellett
Vállalati kultúránk egyik fontos alappillére a sokszínűség, ennek keretében pedig mi is kiálltunk idén A család az család kezdeményezés mellett. A foodpandánál hiszünk abban, hogy a család fogalmára nem csak egyetlen recept létezik: a legfontosabb az, hogy minden gyerek szeretetteljes környezetben nőhessen fel olyan szülőkkel vagy szülővel, aki ezt biztosítani tudja számára.
De ugyanúgy fontos értéknek tartjuk az egymás iránti tiszteletet és empátiát. Nálunk nem elfogadott a személyeskedés és a szubjektivitás, ha kollégáink munkájának megítéléséről van szó. Éppen ezért tartjuk fontosnak azt is, hogy kiemelten figyeljünk a nemek közötti egyenlőségre. Ezért is csatlakoztunk ebben az évben az Amnesty International nőnapi kampányaihoz, melyek keretében a nemek közti fizetésbeli különbségekre szeretnék felhívni a figyelmet.
Segítjük futárpartnereinket
Persze a mindennapok során közvetlen környezetünkről sem feledkezünk meg. Futárpartnereink nagyon fontos alappillérei a foodpanda működésének, éppen ezért minden rendelkezésünkre álló eszközzel azon vagyunk, hogy segítsük a munkájukat.
Ennek eleme a tavaly március óta elérhető Foodpanda Futártámogatási Program is, aminek keretében azoknak a futárpartnereknek nyújtunk pénzügyi támogatást, akik a koronavírus miatt vagy házi karanténba kényszerülve kiesnek a munkából.